17.10.2014

ärtsy ketsuppi -> testissä COLOUR BOMB

Tänä aamuna äiti käski vaihtaa softshellin toppatakkiin! Ja seitsemisen astetta pakkasta siellä olikin, huhhuh!
  Mieltä onneksi lämmittää just äsken alkanut loma. ♥ Ja onhan mulla nyt aika lämpimän värinen tukkakin, ja siitä projektista mä ajattelinkin nyt kertoa!
  Tämmöinen on mun kokemus  Id Colour Bomb Spicy Currysta! Lopputulosta edelti puolentoistatunnin värjäys (mutta parempihan se on hitaasti ja huolella ;)), sekä aikamoinen jännitys, että mitä siitä nyt tulee.. "Tästä Hennan väristä tulee varmasti tosi nätti ja luonnollinen, mut toi sun.. no se on tommonen ärtsy ketsuppi", sanoi mun äiti ennen värjäystä, sillä purkissa ja vielä tukassakin väri oli ihan punainen! :D Ja tosiaan me värjättiin Hennankin tukkaa, mutta sävyssä Light Malt ei kai ollut tarpeeks pigmenttiä, joten eroa ei oikeastaan huomannu. Loman jälkeen uusi yritys tummemmalla sävyllä!
 Mä taas oon melkoisen tyytyväinen omaan pehkooni - ei se väri nyt täysin tasainen ole, mutta koska kyseessä on hoitoaineväri niin ei sitä oikein voi odottaakaan. Alkuperäinen ajatus oli siis värjätä ihan sillä KC Professionalin Color Maskilla, mutta koska siitä olisin maksanut 17€, ja Colour Bombin sain ilmaiseks äitin kampaamosta, niin jälkimmäinen vaihtoehto passasi mainiosti. :D Muuten tämä olikin oikein mainio tuote, väri tarttui hyvin ja niin edelleen, mutta jo ensimmäisen pesun jälkeen väri on vähän kellastunut (kuvat on otettu sen jälkeen).. eikös tän kuitenkin pitäisi jotakuinkin 6 pesua kestää?
  Ja mulla kun on vielä melko paksu ja karhea hius, niin väriä meni melkein koko putelillinen (Hennan tukka on yli puolet pidempi, mutta väriä jäi yli puoli pulloa!), ja kun en koko ajan jaksaisi kinuta äitiä tuomaan lisää väriä, niin taidan antaa tän nyt kulua pois ja palaan sitten natural styleen. ;D Oli kuitenkin kiva kokeilla jotain uutta, ja eiköhän mulla joskus vielä oranssia nähdä päässä! Mä toivon että mun silmälasit saapuis nyt kun oon vielä porkkanapää, jolloin mä oisin hetken aikaa ihan erilaisen näkönen! :D
  Vielä yksi kappale noiden kuvien vaatetuksesta! Paita on Fidasta, neuletakki viimeisin kirppislöytö Fidasta, mutta alkuperäisin H&M:ltä, ja shortsit ja sukkikset taas ihan oikeasti H&M:ltä. :D Kengät ovat Conversen, mutta surullista kyllä, varpailla alkaa villasukkineen olla jo vähän ahdasta! Kolmevitosethan ne onkin, ja pohjatkin tosi kuluneet, mut en mä silti haluais niistä luopua..nyyh.
 Ei siinä muuta, kuin hyvää lomaa kaikille muille onnekkaille! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi kivasti niin kellekään ei tuu paha mieli ^3^!